sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Kesäfiiliksiä ja menetettyjä yöunia

Vaihtaripuolelta ei ole kuulunut edelleenkään mitään uutta ja pieni turhautuminen alkaa iskeä malttamattomalle ihmiselle. Takana on nyt kuitenkin ensimmäinen kunnon kosketus Savonlinnan rotary-klubiin, kun kävin siellä esittäytymässä. Mukavan rentoa porukkaa ja niin, ihan hyvin selviydyin siitäkin haasteesta.

Jokakeväinen koivuallergia on käynyt kimppuun, mutta vihreät lehtien alut on kaiken tän kärsimisen arvoista. Koulumotivaatiokin on jo ihan kesälomalla, ja niin toivoisin mäkin jo olevani.

Iskipä mulle kyllä yks ilta ensimmäistä kertaa järjetön "Mitä mä oon mennyt tekemään?" -fiilis vaihdon suhteen. Ei siis mitenkään negatiivisesti, mutta silleen "Oonko mä oikeesti lähdössä vuodeksi maailman toiselle puolelle? Tuunko mä oikeesti olemaan vuoden näkemättä perhettä ja kavereita täältä? Mitä jos kaikki ei ookkaan samalla tavalla kun tuun takasin?". Eli siis varmaan aika perus kauraa, mutta mulle nää ajatukset iski sillon ensimmäistä kertaa. Se oli sitten heippa yöunille.

Onko joku muukin jo onnistunut menettämään yöunet vaihdon takia jo tässä vaiheessa?

10 kommenttia:

  1. Onneksi voit aina kivasti katsella taustakuvaasi ja luottaa siihen, että oon vieläkin yhtä kaunis (ellen jopa kauniimpi) kun tuut takas Suomeen meidän tykö :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO MUTTA SIIRI. KYLLÄ. Se on hyvin esteettinen ja koskettava. Muistan katsoa sitä lentokoneessa koko matkan Taiwaniin. rabu juu. ja gambatte japanin kokeeseen, vaikka oot varmaan tehny sen jo.

      Poista
  2. Hähää, mulla ei ikinä oo ongelmia nukkumisen kaa :DD mut oon kyllä ruvennu panikoimaan lähtöä muuten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, onnekas! :D Mut toisaalta, mulla ei oo taas erityisemmin ollu semmosta yleistä panikointia, oon ollu ihan tsemi rauhallinen tän jutun suhteen niinkun muuten (jos ei oteta semmosta hirmusta hehkutusta huomioon :D)

      Poista
  3. kuinka paljon tuo nuorisovaihto rotaryn kautta maksaa aasiaan päin suunnilleen, kun niiden sivuilla sitä ei lue suoraan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a... Väittäisin ehkä, että jotain reilut 2000 euroa (: En oo vielä ite kylläkään laskenut, että paljon sitä rahaa tulee menemään tähän omaan vaihtoon.

      Poista
  4. NJÄÄH MEIJÄN NOORA LÄHTEE MAAILMALLE! (Ja nyt se tajusi, ajattelee noora...)Buhuu, tulee tylsät sukukokoukset kun oot kiusaamassa Taiwanilaisia. Mut tavallaan oon kyllä siusta tosi ylpee, ei kaikki noin vaan uskalla lähtee ulkomaille vuodeks:)
    Mut ikävä kyllä tulee.

    Mie en oo ihan selvillä tän sivuston käytöstä, mut jos täs ei näy kuka urpo tän on kirjottanu nii annan vinkiks että yks ärsyttävä serkku vaan, saat arvata kuka:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO MUTTA ROOSA. (tai näin ainakin oletan)
      Voi sinua. Ja jee, voin sitten vastavuoroisesti olla siusta ylpee, jos lähet kanssa maailmaa kattelee ens vuonna :)

      Ja jees, ikävä tulee tietty, mutta ei se oo kun vuosi! :)

      Poista
    2. Katsos, arvasit oikein:) (ei siis sillä, että miun kirjoitustyyli ois jotenkin paljastava...)

      Saat kyllä ketoa miulle miten tää homma toimii viimeistään jos (KUN) nähään, oon HIEMAN ULALLA. Tietääkseni olen lukijana tällä siun blogilla, mut jostain syystä se ei haluu näyttää miun nimee. Se ei taida tykätä miusta:(

      Poista
  5. Menetin yöunet heti sinä samana iltana ku mulle ilmotettiin et mut on valittu vaihto-oppilaaks:D ei siis missään katumusmielessä vaan siks et olin niiin innoissani et en malttanu nukkuu:D

    VastaaPoista