sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Taiwan?

En huijaa yhtään, jos kerron nyt olevani lievästi hämmentynyt. Laitoin siis uteliaisuuttani mun kirjeenvaihtajalle viestiä (laitoin eka tietty vielä väärälle henkilölle), ja utelin vähän mun maatiedoistani. Ja arvatkaapas mitä?

Hän kertoi, että tänä vuonna ei kuulemma ole menossa kukaan Koreaan, eikä hän ollut kuullutkaan, että mun paperit olisivat olleet sillä Korean yhteyshenkilöllä, vaikka sain aikaisemmin ihan selkeesti semmosen viestin. Ja muutenkin oon kuullut, että tänä vuonna lähtisi se ensimmäinen Korea-vaihtari.

Nyt kuuluu siis tosi ristiriitaista tietoa vähän joka puolelta ja mä vaan istun täällä hämmentyneenä, enkä tiedä, että oonko mä nyt suuntaamassa Taiwaniin, niin kuin mun kirjeenvaihtaja vähän kertoili vai sittenkin sinne Koreaan, mitä mulle on kertonut vähän kaikki muut.

Tää mun kirjeenvaihtaja lupasi kuitenkin vielä tarkistaa asian ja ilmoittaa siitä sitten. Ehkä mä nyt vaan oottelen täällä rauhassa, että tulee jotain selvennystä tähän koko juttuun.

Jos joku miettii, että oonko mä jotenkin tosi pettynyt nyt, niin kyllähän se olisi pieni vale, jos mä väittäisin, että en yhtään. Mä oon kuitenkin valmistautunut henkisesti tohon Koreaan jo jonkin aikaa, ja nyt tuleekin yhtäkkiä tämmönen ylläri. Mut sit samaan aikaan oon myös ihan sairaan innoissani; mä saatan sittenkin olla lähdössä Taiwaniin! Siihen uskomattoman kauniiseen ja eksoottiseen pikkumaahan! Oon muutenkin jo ehtinyt tutustua muutamaan Taiwaniin lähtijään ja ois tosi siistii päästä niiden kanssa samaan maahan!

Nyt mä vietänkin sitten loppupäivän valmistautumalla henkisesti Taiwaniin lähtöön, katselemalla kuvia ja kuuntelemalla mun suosikkiyhtyeitä tuosta nimenomaisesta maasta.









Ja nyt kun näitä kuvia katsoo, niin pakko sanoa, että ei tuo Taiwan näytä ollenkaan hassummalta paikalta.


11 kommenttia:

  1. Mitääää? O__O

    Onpas outoa. Todella outoa. Mitenniin kukaan ei mene Koreaan? Siis mitää mä kuulin ihan muuta...

    Muttahei onhan Taiwanikin aivan upea maa! :) <3 Mutta tuollainen epävarmuus on varmasti tosi ärsyttävää. Koska sulla on piirikoulutus? Siellä asia varmasti selviää..

    Mutta kuinka voit eka saada tietoa että paperit on Koreassa ja sitten yhtäkkiä ne ei oo edes ollutkaan siellä? Ihan ihme touhua.. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmm... Mun ensireaktio oli tismalleen sama :D

      Mä en oikein ees tiiä, et mitä ajatella tällä hetkellä, kaikki nää jutut mitä nyt oon kuullut menee nimittäin niiiin ristiin ettei mitään järkeä...

      Oon vaan päättäny, että otan ihan rennosti ja nautiskelen nyt ensisijaisesti siitä ajatuksesta, että oonkin menossa Taiwaniin ja katon vaan, että mitä tästä kehittyy.

      Poista
    2. Ja piirikoulutus mulla on tosiaan ensi lauantaina, joten ei tarvii enää kauaa ootella! :)

      Poista
    3. Joo no hyvä sit. :) Sit saat selville että missä mennään.. mä en kans tiennyt ennen piirikoulutusta mistään mitään. :D

      Poista
  2. Ööh kuulostaa kyl sangen oudolta.. Voihan tietenkin olla, että on sattunu joku inhimillinen erehys, ja oot tosiaankin menos E-Koreean.
    Mutta onha Taiwankin tosiaa tosi upee maa! :D
    Toivottavasti saisit kohta selkoa, et mihin päin Aasiaa oot lähössä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, voihan se tietty niinkin olla, mutta vähän toki epäilen, että se kirjeenvaihtaja muistais sen yhden Koreaan lähtijän. :D

      Ja jep, Taiwan on oikein hieno paikka <3

      Nyt vaan toivoisin tosiaan jonkinlaista selkoa näihin asioihin kun oon ihan hämmennyksen vallassa :D

      Poista
  3. Omituista toimintaa indeed :O!

    Onneksi Taiwankin on aivan ihana maa, vaikka varmasti kovasti sinne Koreaan haluaisitkin *^^* Tsemppiä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän tuo vähän on...

      Mutta niinpä! Oon nyt ehtinyt lämpeemään idealle Taiwanista vaihtomaana tässä tän päivän aikana, eikä harmitus oo tosiaan ollenkaan paha. ^^

      Kiitos paljon ! :)

      Poista
  4. oivoi, no mut toi on kaikkein ärsyttävintä ku ei tiedä mitään varmaa. kyl mä uskon et sit jos nyt saat kuulla te oot varmasti lähössä taiwanii ni se muuttuu ihan sika siistiksi ja oot iha älyttömän innoissas siitä (niinku mulla kävi mun E-A/thaimaa kohdalla)
    muttajuu jaksamisia, ilman hermoromahduksia tietämättömyyden takia, sinne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä... Mut joo, oon tälleen yön yli tätä juttua mietittyäni saanut myös innostukseni kasvamaan. Ei mua oikeestaan hirveesti harmitakkaan tässä koko jutussa muu, kun tää epävarmuus ja se, että oon saanu ihan ristiriitasia tietoja eri ihmisiltä.

      Ja kiitti! Koitan selvitä ilman mitään suurempia kohtauksia :D

      Poista
  5. Ihanaa, että oot menossa Taiwaniin! Pitää todellakin lukea ja kommentoida enemmän sun blogia, oon todella kiinnostunut Taiwanista!^^ Oot kai kuullut Fahrenheitin Taiwan Will Touch Your Heart -biisin? :D Kun muutenki tykkäät niistä^^

    VastaaPoista