lauantai 10. maaliskuuta 2012

boom shakalaka

Heipsan taas pitkästä aikaa toverit! Maatietojen saralta ei ole juurikaan kuulunut mitään uutta, mutta sen verran sain tänään tietää, että Rotareilta tosiaan lähtee tänä vuonna ensimmäinen Korea-vaihtari (minäminäminä?!).

Talvilomaviikon vietin Helsingissä ja mukaan tarttui tommoset iSpeak Korean ja Mandarin -jutut, jotka voi ladata iPodiin/iPhoneen, ja sitten vaan kieltä ja eri fraaseja opiskelemaan! Noi on oikeesti tosi käteviä! Ehdin jo ladata tuon korea-jutun mun iPodiin ja huomasin, että pakosti siinä aina jotakin oppii kun laittaa vaikka shufflelle kaikki kappaleet ja sitten aina väliin kuulee jonkun fraasin ensin koreaksi, sitten englanniki ja sitten taas koreaksi.

Kahden viikon päästä on muuten mun ensimmäinen koulutus! Se on meidän piirin oma ja järjestetään Leppävirralla! Oon niin innoissani! Ootan kovasti paljon hirmusesti, että pääsen tapaa muitakin vaihtareita (etenkin teitä foorumilaisia!) ja siellä saan todennäköisesti kuulla myös varmistuksen sille, että minne päin maailmaa ne onkaan tätä tyttöä lähettämässä. (Vaikka mulla onkin jo omat epäilykseni... 한국 ♥)

Whee, eipä mulla oikeastaan muuta. Tääkin oli lähinnä vaan tämmönen turha päivitys ihan vaan päivittämisen ilosta...

Paitsi että kuuntelette vielä tämän kipaleen! BOOM SHAKALAKA! wow, fantastic baby.



Loppuillan biletänkin täällä itsekseni tän kappaleen tahtiin ja vietän romanttisen illan tietokoneen kanssa. Noora kiittää ja kuittaa! :---)

3 kommenttia:

  1. BOOM SHAKALAKA TODELLAKIN !!
    Oi kuule, musta tuntuu että sä oot se onnekas koreaan lähtijä! ;) ootan ihan innoissani täällä varmistusta, haluan niin tietää minne päin lähdet seikkailemaan ! Maybe it's korea maybe it's taiwan.. mutta toivotaan parasta ja muistatkin ilmoittaa heti vaihtarifoorumilla minne päin lähdet !!

    행운을 빈다 ! ! (ja kirjoittaisin myös kiinaksi, jos osaisin enemmän kanjeja :---D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin alkaa olla pieni haisu, että se saattaisin olla minä... Toivotaan parasta ainakin. Ja niinkun oon moneen kertaan jo sanonu, niin Taiwankin ois niiiin hieno maa! Ja jep, ilmotan heti täällä ja foorumilla kun saan varmistuksen!

      감사합니다 !!! ^^ ♥

      Poista
  2. Jotenkin vaan löysin itteni lukemaan blogias ja ei herranjestas oon tosi ilonen sun puolestas jos pääset koreaan! :) Meillä on siis yksi korealainen perhetuttu (se itseasiassa oli täällä vasta hiihtolomalla) niin se asuu ihan soulissa. Ja me ollaan menossa kanssa käymään sinne tossa varmaan vuoden päästä, ai että ootan innolla :D
    Mä lähen kyllä itekin vaihtoon 2013, mutta ihan vaan jenkkeihin. Mut pakko vielä sanoo et onnee tonne! Se on hieno paikka.

    VastaaPoista