maanantai 2. huhtikuuta 2012

Kaohsiung? Taichung?

Huomasin tänään koulun jälkeen, että mun NVA oli yrittänyt tavoitella mua puhelimen välityksellä. Soitin sitten heti takaisin uteliaisuuttani ja sainkin kuulla varsin iloisen uutisen!

Savonlinnaan on nimittäin tulossa 'mun tilalle' mun ikäinen tyttö Kaohsiungista, eli Taiwanin toiseksi suurimmasta kaupungista! Haluisin tosi kovasti olla täällä ottamassa sitä vastaan, mutta no can do, kun oon itsekkin tuolla maailman toisella puolen... Ellei sitten käy niin, että se tulee vaikka vähän aikaisemmin kun mä lähden.

Mut pointti oli kuitenkin se, että koska meitä suomalaisia ei taida (ainakaan mun tietääkseni?) olla lähdössä Taiwaniin kuin kaksi ja tiedossa on nyt myös molemmat Taiwanista Suomeen tulevat, niin oon aika todennäköisesti menossa niistä jommankumman kotikaupunkiin. Ja ne kaupungithan on siis Kaohsiung ja Taichung. Taiwanin toiseksi ja kolmanneksi suurimmat kaupungit.  Ja miljoonakaupunkeja molemmat.

Huijaisin, jos väittäisin että en oo yhtään innoissani. :)

Kaohsiung







5 kommenttia:

  1. Vitsi noi kuvat Taiwanista näyttää kivoille! Ja miljoonakaupungit ei kuulosta yhtään huonoilta. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän noi vähän näyttää :D Voin vaan uskoo, että paikan päällä näyttää vieläkin upeemmalta... Ja ei kuulosta kyllä pahalta ollenkaan! :)
      Vaikka nyt kun hehkutan ja oon ihan innoissani, ni tuunkin sit kuitenkin löytämään itteni jostain riisipellolta loppujen lopuks. :D

      Poista
    2. Munkin piirissä olis pari miljoonakaupunkia (vielä rantakaupunkeja<3), itekkin vähän haaveilen jonnekkin sinne lähettyville pääsemisestä, mut vähän sellanen olo et päädyn jonnekkin 100 ihmisen pikkukylään mahollisimman kauas rannoista ja suurkaupungeista... :D Mut etköhän sä pääse jompaan kumpaan noista. :)

      Poista
  2. Meitin pikku noora lähtee isoon kaupunkii ;;____;; mite me osataa olla ilman sua? ..ps miks en onnistunu klikkaa itteeni lukijaks aikasemmin vaikka tätä oon stalkannu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun vieläkin pienempi Eveni! Ette te pärjääkkään ilman minuu. Pitää varmaan hankkii vähän isompi matkalaukku ja pakata teidät mukaan! :---D

      Poista