perjantai 24. helmikuuta 2012

Don't wake me up


Mun ilmeet on vaihdellut tässä parin tunnin ajan tän ja idioottimaisen hymyn välillä. Miksikö?

No, menin ja avasin koulun jälkeen sähköpostin, ja bongasin sieltä tämmösen viestin;

"Sain viestin, että kaikki hyvin. Sinun hakemuksesi on nyt Etelä-Korean yhteyshenkilöllä. Tämä ehkä jotain suuntaa nyt antaa. Odotellaan ja toivotaan hyviä ratkaisuja." - mun NVA

OH MY GOD. Näillä näkymin oisin siis menossa Etelä-Koreaan, joka on oikeastaan koko ajan ollut henkisesti mun toivelistan kärkipäässä.

Oon oikeesti varmaan maailman onnellisin ihminen tällä hetkellä, ja sit samaan aikaan haluisin, että en ois, koska tuota ei oo vielä varmistettu. Ja jos tuleekin tieto, että se ei ookkaan Etelä-Korea, minne mä oon menossa, niin en haluis pettyä ja tippua mun pilvilinnoista. Vaikka kuten oonkin jo moneen kertaan sanonut, niin Taiwankin ois ihan super hieno maa.


Tällä hetkellä mä vaan istun täällä ihan hämilläni, kuuntelen mun lemppari k-poppareita, mietin miten mukavalta korea kuulostaakaan ja ootan malttamattomana, että saisin varmistuksen saamalleni viestille.

Onneksi mulla alkoi tänään talviloma ja lähden viikoksi Helsinkiin, niin saan vähän muutakin ajateltavaa, enkä istu koko lomaa tietokoneen ääressä sähköpostia päivitellen!

Näissä sekavissa tunnelmissa siis tällä kertaa! Annyeong! ♥

8 kommenttia:

  1. Kyl sä varmaa pääset sinne etelä-koreaa! :)
    ois kyl kauheet jos sanotaa ensi et todennäkösesti pääsee ja sit ei pääsekkää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm... Toivotaan näin! :)
      Vaihtovuosi Etelä-Koreassa ois vaan jotenkin liian hyvää ollakseen totta, enkä voi uskoo, että mulla vois olla niin hyvä tuuri, että se olisin oikeesti _minä_, joka sen pääsisi kokemaan.

      Ja hei, tsemppiä sullekin maatietojen odotteluun! Eiköhän ne sullekin pian tuu. :)

      Poista
  2. oon sanonu tän jo aiemmin, mutta toi Etelä-Korea vaikuttaa vaan niin kiinnostavalta maalta! toivotaan et pääset sinne :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etelä-Korea ON tosi kiinnostava maa! :)
      Mäkin oon ihan sormet ristissä täällä, että se tosiaan on Etelä-Korea, minne mä ens kesänä lähden.

      Poista
  3. Oi hienoa, kuulostaa lupaavalta. :) Toivotaan että pääset sinne Etelä-Koreaan! Kuulostaa kyllä aika varmalta. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, toivotaan (:
      Mustakin kuulostaa aika kivalta, mutta en silti uskalla olla liian varma :---D

      Poista
  4. Minä lähetin viimeviikolla hakemuksen Koreaan vuodeksi 2013-14. Minun keskiarvot todistuksissa ei ole mitän huippuluokkaa, mutta en myöhästele ja lintsaile. Täytyy vain toivoa. Tsemppiä sinullekkin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi! Paljon onnea hakuprosessiin! :)
      Ja kiitos!

      Poista