torstai 23. elokuuta 2012

Hei hei Suomi!

"I'll spread my wings, and I'll learn how to fly Though it's not easy to tell you goodbye I gotta take a risk, take a chance, make a change.,,
"Ne kulkutiet entiset ei mulle riitäkkään - mun täytyy nähdä enemmän,,,
"Nyt hihnalle laukku ja viimeinen kuppi naamaan. Kohta pilvien päältä voin muistaa tämän maan.,,

Näiden kliseisten, mutta niin loistavasti tilanteeseen sopivien vaihtaribiisien siivittämänä on hyvä kirjottaa viimeinen blogimerkintä ennen Taiwania.

Siis voitteko uskoa, 19 tunnin päästä istun lentokoneessa ja mun vaihtovuosi on päässyt virallisesti alkuunsa? Mä en ainakaan! Oikeesti, fiilikset on ihan sanoinkuvaamattoman omituiset; samaan aikaan tosi haikeet, vähän jännittyneet, mutta myös onnelliset ja innostuneet. Mun pitkäaikainen haave on vihdoin käymässä toteen!

Laukku on pakattu, monta kiloa alle rajoitusten, miljoona paperiasiaa hoidettu, väliaikaiset "hyvästit" jätetty monelle ihmiselle ja vahingossa muutama kyynelkin vuodatettu, vaikka lupasin itselleni, etten itkisi, ainakaan paljoa; ei nää kuitenkaan hyvästit ole, vajaan vuoden päästä nähdään taas!

Muistan kun vuosi sitten hakuprosessini alussa mietin, että miltähän se sitten tuntuu kun lähtöön on enää päivä tai kaks. No nyt mä sit elän juurikin niitä hetkiä enkä voi sanoa muuta kun, että oon vaan a one big emotional mess vai miten se sanotaan suomeksi... Eli miljoona eri tunnetilaa iskee samaan aikaan eikä oikein tiedä, että miten päin olisi. Voin siis vaan kuvitella fiilikset huomenna lentokoneessa.

Siispä; hei hei Suomi, 你好台湾!
Seuraavan kerran kuulettekin musta täällä blogin puolella kun oon jo Taiwanissa.

5 kommenttia:

  1. Huisia, onnea matkaan! :3 Uskon että nyt on jännät fiilikset!

    Harvalla on niin että matkalaukku olisi monta kiloa alle rajoitusten, niin minäkin ensin ajattelin että itselle käy mutta selviänköhän sittenkään.. :''D oot hyvä pakkaaja täytyy sanoa! :D olisipa mullakin noin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sullakaan ei enää ollenkaan pitkä aika! ^^

      Oon kyllä aika yllättynyt itekkin ton matkalaukun takia ja ihan vainoharhanenkin, että varmasti jääny jotain tärkeetä, kun se on vaan puoliks täynnä ja niin kevyt... :D Mut helpotti tosi paljon kun ei tarvinnu pakata mitään lämpimiä vaatteita (koska siellä on tällä hetkellä niin kuuma), tai vaatteita yleensäkään mitenkään valtavasti, koska tiiän et Taiwanista tuun niitä saamaan tosi halvalla ja sit on tietty vielä se koulupuku.

      Poista
  2. Hei hyvää matkaa sullekkin, pidä ihan superkiva vuosi! :)

    VastaaPoista
  3. mukava lukea blogias! mullakin on lähtö taiwaniin huomenna, mutta meen taichungiin :)

    VastaaPoista
  4. hyvää matkaa! ite lähen sit peräs suomesta pois täs reilun viikon pääst. voin vaan uskoo millanen tunnetila on ku lähtee vuodeks pois ku mä oon tääl koht paniikis vaik lähen vaa kolmeks kuukaudeks :,D Anyway, seurailen sitten silmä tarkkana sun blogia LOL
    p.s.tajusin just et mehän ollaan sit aika lähekkäin. joo maantieto hallussa.com XD

    VastaaPoista